PRZEPIS: Krewetki… moja miłość! – RECIPE: Prawns... my love! - Gamberetti al vino bianco

PRZEPIS: ♥ Krewetki ♥ … moja miłość! – RECIPE: ♥ Prawns ♥ … my love!
Fot. ©PAZŁOTKOWO, Krewetki, Prawns, Gamberetti
Fot. ©PAZŁOTKOWO, Krewetki, Prawns, Gamberetti
Krewetki moja miłość!
Kocham krewetki. Jestem uzależniona. Jem je przy każdej okazji. Smakują jak Ocean! Mają niską kaloryczność, są doskonałym źródłem wysokowartościowego i łatwo przyswajalnego białka (18g na 100g), z niską zawartością tłuszczu (0,8g na 100g). Zawierają witaminę B12 wzmacniającą czerwone krwinki i B3 regulującą układ nerwowy i metabolizm. Bogate w jod, wapń, selen, fluor, żelazo, magnez i cynk.
Prawns my love!
I love prawns. I'm addicted. I eat them at every opportunity. Taste like Ocean! Prawns have low calorific value, are a great source of high-value and easily assimilated protein (18g per 100g), low fat (0.8g per 100g). Contain vitamin B12 strengthens red blood cells and B3 regulates the nervous system and metabolism. Rich in iodine, calcium, selenium, fluoride, iron, magnesium and zinc.
PRZEPIS: ♥ Krewetki ♥ … moja miłość! – RECIPE: ♥ Prawns ♥ … my love!
Fot. ©PAZŁOTKOWO, Krewetki, Prawns, Gamberetti
Jedz to co kochasz, by zadowolić ciało jedzeniem, a duszę przyjemnością jedzenia.
Eat what you love for the pleasures of the body and soul.

Krewetki moja miłość!
———
Prawns my love!
 ——— 
♥ Gamberetti al vino bianco 

Czas: 5 minut / Time: 5 minutes
SPRAWUNKI / INGREDIENTS:
• krewetki – tyle ile zjesz / unlimited prawns (shrimps, gamberetti)
• sól, pieprz, piri-piri / salt and pepper, piri-piri
• masło lub oliwa / butter or olive oil
• 1 czosnek / 1 garlic
• 1 cytryna / 1 lemon
• 1 białe wytrawne wino / 1 dry white wine
PRZYGOTOWANIE:
• Umyć krewetki. Doprawić solą himalajską i świeżo zmielonym pieprzem,  piri-piri, sokiem z cytryny.
• Smażyć 3 - 5 minut na maśle lub oliwie, z winem i czosnkiem. 
• Podawać z winem i chrupiącym pieczywem.
METHOD:
Rinse the prawns. Add salt and pepper, piri-piri, lemon juice.
Fry for 3 - 5 minutes in butter or olive oil, wine and garlic.
Serve with wine and bread.
PRZEPIS: Krewetki… moja miłość! – RECIPE: Prawns... my love!
Fot. ©PAZŁOTKOWO
♥  
Najpierw pomyśl GDZIE jesz, a potem CO jesz. Krewetki wszędzie smakują inaczej…
First think about WHERE you eat, then WHAT you eat. Prawns taste different everywhere…

♥ Włochy - Rzym / Italia - Roma ♥ 
Fot. ©PAZŁOTKOWO
♥ Malezja - Kuala Lumpur / Malaysia - Kuala Lumpur
Fot. ©PAZŁOTKOWO

♥ Filipiny - Puerto Princesa / Philippines - Puerto Princesa

Fot. ©PAZŁOTKOWO

♥ Kalifornia - San Francisco / California - San Francisco

Fot. ©PAZŁOTKOWO

♥ Portugalia – Lagos / Portugal - Lagos
Fot. ©PAZŁOTKOWO

♥ Fishermans Wharf of San Francisco
Fot. ©PAZŁOTKOWO
♥ Portugalia – Lizbona / Portugal - Lisboa
Fot. ©PAZŁOTKOWO
♥ Włochy – Sycylia / Italia - Sicilia
Fot. ©PAZŁOTKOWO
♥ u mnie na balkonie / on my balcony
Fot. ©PAZŁOTKOWO
BON APPETIT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz